The Speech for the Defence


Efter mycket om och men (mest men) så blev det ändå så att den här misslyckade bloggen tänker startas. Det som till sist övertygade mig var en viss dragspelande flicka med en gyllene lejonman till hår. Det kan man ju inte bara säga nej till.
Skälet till att jag innan vägrat alla påtryckningar om att starta en blogg är först och främst att jag har en tendens att radera allt jag skrivit när det är klart. Jag skriver en sida med en lång och invecklad förklaring om all världens onödigheter, tills jag inser att ingen skulle vara intresserad av att läsa det och de som är det skulle ändå inte förstå vad jag menade. Varpå jag raderar allt och skriver bara ett enda ord istället. Därför kändes en blogg som en utomordentligt dålig idé. Men jag kan ju alltid försöka.
Don't blame me for this.


Kommentarer
Postat av: Mrs. Chun

Me like! Looking forward to more!

2010-03-06 @ 21:58:35
Postat av: JULIAAA

ÅH Emilie! :') <3

2010-03-07 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0