"This is a world of shadows, Daniel, and magic is a rare asset"



Tja, förutom att jag börjat bli rätt trött på hur folk anser att världen ska vara så har helgen varit rätt fin.
Stjärnskådning och chipsätning på filtar i Bubblan (ja, som den Sandy bor i i Svambob), glass med jordgubbar och springa och handla frukt på marknader. Sånt är fint.
Annars orkar jag bara inte med hur en del personer kan bete sig. Ingen specifierad, bara folk i största allmänhet. Som om alla glömt hur vacker världen kan vara och tror att man måste skapa sin egen.

Har blivit alldeles förälskad i en ny bok som jag velat läsa sen ett år tillbaka, men inte riktigt vågat påbörja förrän nu. Är väldigt glad att jag gjorde det. Tror inte ens jag skriver ned namnet. Vissa boknamn ska inte bara läggas upp på internet hux flux. Fantastisk är den dock. Alldeles otroligt fantastisk.

Kommentarer
Postat av: nea

Kan du inte säga vad boken heter? :)

2010-06-07 @ 12:01:57
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0