"'Russians are not keen on psychiatry, Vladimir explained. 'Life is sad for us and so we must bear it.'"



Det är mitt i natten och jag sitter och dricker en kopp rykande hett kanelte. Som om inte det var tecken nog på att jag inte är riktigt frisk, så är det faktiskt så att jag gör det för att jag inte är frisk. För första gången på en evighet, utan att någon klasskompis eller receptionist har ens hintat en hostning, så blev jag pangförkyld över en kväll. Plötsligt tyckte bara min hals att den skulle strejka och kräva strepsils 24-7.
Fast det är inte så farligt egentligen, känner jag mig själv rätt så kommer det gå över under helgen.

Men det är lite spännande att få intensiva ryggsmärtor för att man nyst för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0