While you were sleeping

06.00 Vaknade upp med en känsla av att jag inte behövde göra något viktigt. Förutom att kontrollera min puls. Ryckte åt mig väckarklockan och försökte fokusera blicken på sekundvisaren. Pressade in två fingrar i halsen och konstaterade att jag inte hade någon puls. Försökte känna mig stressad över det faktumet, men lyckades inte särskilt väl. Satte mig upp och viftade med armarna för att testa om det skulle hjälpa något. Det gjorde det. Räknade min puls. Kom fram till att det var normalt för mig och somnade sedan om med väckarklockan i handen.

06.45 Gjorde om hela proceduren och kom fram till exakt samma puls. Kände mig lite nöjd över det faktumet och vaknade sen till på riktigt och undrade vad i hela friden jag höll på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0