"Why, sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast"



Jag har för första gången i mitt liv upplevt detta med att plocka sushitallrikar från ett rullande band. Det jag var mest fascinerad av var glassen som inte smälte, trots att den stod där under hela tiden vi var där. Och jag undersökte, den verkade inte vara plast. Vilket antingen betyder att det var tur att jag inte åt den, eller att det var en glass med väldigt bra solkräm.
För att fira att det bara är en enda skoldag kvar innan det vi kan låtsas är vårt påsklov börjar (för det låter lite fånigt att säga Field-Trip-Lov), så dök Herr Rex och Herr Hadano upp med pizza, potatis och kycklingvingar. Kalas på golvet som äkta asiater! Egentligen fanns det ingen ursäkt att fira någonting. Snarare bara därför att vi kände för det.
Det luktar vår i luften igen. Trots att solen har bättre saker för sig så känns det ändå som om det faktiskt är april.

Jag har oceremoniellt snott Plings skor igen. Det är inte så lyckat att släpa runt sina bortdomnade fötter i ett par till synes kapsejade båtar i alltför många färger. Regn är bra. När det håller sig utanför mina skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0